Renault kui tarbesõiduk / Renault tarbesõidukist

Prantsuse autotootja Renault omab üle 120 aasta kogemust. Peale 1999. aastal toimunud strateegilist liitumist Nissaniga on Renault üks suurimaid autotootjaid maailmas ja varustab turgu pidevalt uute tehnoloogiliste ja innovaatiliste lahendustega. Renault on matkaautode tööstuses esindatud oma põhisõidukitega – Master ja Trafic, mis lansseeriti 1980.aastal. 2019.aastal läbisid mõlemad mudelid täieliku uuenduskuuri. Renault on müünud rohkem kui 50 riigis üle 4 miljoni Masteri ja Traficu mudeli. Ahorn Camp ja Renault alustasid koostööd 2013.aastal ning 2014.aastast kasutab Ahorn Camp matkaautode ehitamisel ainult Renault mudeleid.

2019
Launch des neuen Masters und des neuen Trafics mit Erneuerungen

  •  Neue, leistungsstärkere und sparsamere Motoren
  •  Höherer Fahrkomfort
  •  Modernes, robustes Außendesign 
  • Umfangreiche Connected Services und Fahrassistenzsysteme verfügba
  • Komplett neuer, horizontal gegliederter Instrumententräger mit einer Vielzahl offener und geschlossener Staufächer und einem neuen Kombiinstrument

Daten zu dem Renault Chassis

Ahorn Camp

Reini jõe kaldal, Speyeri linnas arendatakse Ahorn Camp kaubamärki, olles hetkel Saksamaa matkaautode turu kõige kiiremini kasvav ettevõte. Ahorn Camp on turul olnud juba 30 aastat ja tuntud oma väga hea hinna ja kvaliteedi suhte poolest. Peakontor koliti Speyeri linna aga alles 2013.aastal. Just siis hakati ennast ka uuesti üles ehitama koostöös Renault’i ja teiste partneritega.

Ettevõtet juhivad isa ja poeg – Joachim ja Alexander Reichmann. Nende jaoks on oluline, et kogu meeskond oleks justkui pere. Ahorni sõidukite müügi ja logistika eest hoolitseb umbes 60 töötajat. Tootmine toimub kaunis Toskaanas, Firenze linna läheduses.

Ahorn Camp tegevjuht Alexander Reichmann leiab, et Ahorni tohutu tõusutee põhjuseks on praegusel ajal toimunud muutused Euroopa reisiturul ja sakslaste reisisoovidest. Sellised puhkusekohad nagu Egiptus, Tuneesia, Maroko ja Türgi muutuvad üha vähem atraktiivseks. Tahetakse avastada hoopis Euroopa erinevaid külgi. Ning kas on paremat võimalust kui matkaauto avastamaks Norrat, Prantsusmaad, Itaaliat või Saksamaad. Kasvav huvi paistab silma ka haagissuvilate rentimise sektoris.