Renault kui tarbesõiduk / Renault tarbesõidukist
Prantsuse autotootja Renault omab üle 120 aasta kogemust. Peale 1999. aastal toimunud
strateegilist liitumist Nissaniga on Renault üks suurimaid autotootjaid maailmas ja varustab
turgu pidevalt uute tehnoloogiliste ja innovaatiliste lahendustega.
Renault on matkaautode tööstuses esindatud oma põhisõidukitega – Master ja Trafic, mis
lansseeriti 1980.aastal. 2019.aastal läbisid mõlemad mudelid täieliku uuenduskuuri. Renault
on müünud rohkem kui 50 riigis üle 4 miljoni Masteri ja Traficu mudeli.
Ahorn Camp ja Renault alustasid koostööd 2013.aastal ning 2014.aastast kasutab Ahorn
Camp matkaautode ehitamisel ainult Renault mudeleid.
2019
Launch des neuen Masters und des neuen Trafics mit Erneuerungen
- Neue, leistungsstärkere und sparsamere Motoren
- Höherer Fahrkomfort
- Modernes, robustes Außendesign
- Umfangreiche Connected Services und Fahrassistenzsysteme verfügba
- Komplett neuer, horizontal gegliederter Instrumententräger mit einer Vielzahl offener und geschlossener Staufächer und einem neuen Kombiinstrument
Daten zu dem Renault Chassis
Renault Master Wohnmobil
Renault Master Van
Renault Trafic Van
Renault Master Wohnmobil
Basisfahrzeug | Renault Master dCi 2.3 |
Basismotorisierung | 145 PS Twin-Turbo (107 kw) |
Optional | 165 PS Twin-Turbo (121 kw) |
Getriebe | 6 Gang Schaltgetriebe |
Verbrauch (kombinierter Wert*) | 7,3 l/100 km |
Co2 Emissionen (kombinierter Wert*) | 191 g/km |
Antrieb | Frontantrieb |
Zuglast | 2 t |
Kraftstofftank | 80l |
Euronorm | EURO VI-D |
Treibstoff | Diesel |
*Der kombinierte Wert der Verbrauchs- und Emissionswerte setzt sich aus den inner- und außerstädtischen Messwerten zusammen.
Renault Master Van
Basisfahrzeug | Renault Master dCi 2.3 |
Basismotorisierung | 135 PS (99 kw) |
Optional | 150 PS Twin-Turbo (110 kw) 180 PS Twin-Turbo (132 kw) |
Getriebe | Schaltgetriebe, Automatik in Verbindung mit 150 PS / 180 PS |
Verbrauch (kombinierter Wert*) | 6,6 l/100km |
Co2 Emissionen (kombinierter Wert*) | 188 g/km |
Antrieb | Frontantrieb |
Zuglast | 2,5 t |
Treibstoff | Diesel |
Kraftstofftank | 105l |
*Der kombinierte Wert der Verbrauchs- und Emissionswerte setzt sich aus den inner- und außerstädtischen Messwerten zusammen.
Die hier aufgeführten Werte basieren auf den Van 550.
Renault Trafic Van
Basisfahrzeug | Renault Trafic dCi 2.0 |
Basismotorisierung | 120 PS (88 kw) |
Optional | 145 PS Twin-Turbo (107 kw) |
Getriebe | 6 Gang Schaltgetriebe, Automatik in Verbindung mit 145 PS |
Verbrauch (kombinierter Wert*) | 5,9 l/100km |
Co2 Emissionen (kombinierter Wert*) | 141 g/km |
Antrieb | Frontantrieb |
Zuglast | 2 t |
Treibstoff | Diesel |
*Der kombinierte Wert der Verbrauchs- und Emissionswerte setzt sich aus den inner- und außerstädtischen Messwerten zusammen.
Die hier aufgeführten Werte basieren auf den Van City Modell 2019.
Ahorn Camp
Reini jõe kaldal, Speyeri linnas arendatakse Ahorn Camp kaubamärki, olles hetkel Saksamaa
matkaautode turu kõige kiiremini kasvav ettevõte. Ahorn Camp on turul olnud juba 30 aastat
ja tuntud oma väga hea hinna ja kvaliteedi suhte poolest. Peakontor koliti Speyeri linna aga
alles 2013.aastal. Just siis hakati ennast ka uuesti üles ehitama koostöös Renault’i ja teiste
partneritega.
Ettevõtet juhivad isa ja poeg – Joachim ja Alexander Reichmann. Nende jaoks on oluline, et kogu meeskond oleks justkui pere. Ahorni sõidukite müügi ja logistika eest hoolitseb umbes 60 töötajat. Tootmine toimub kaunis Toskaanas, Firenze linna läheduses.
Ahorn Camp tegevjuht Alexander Reichmann leiab, et Ahorni tohutu tõusutee põhjuseks on praegusel ajal toimunud muutused Euroopa reisiturul ja sakslaste reisisoovidest. Sellised puhkusekohad nagu Egiptus, Tuneesia, Maroko ja Türgi muutuvad üha vähem atraktiivseks. Tahetakse avastada hoopis Euroopa erinevaid külgi. Ning kas on paremat võimalust kui matkaauto avastamaks Norrat, Prantsusmaad, Itaaliat või Saksamaad. Kasvav huvi paistab silma ka haagissuvilate rentimise sektoris.
Ettevõtet juhivad isa ja poeg – Joachim ja Alexander Reichmann. Nende jaoks on oluline, et kogu meeskond oleks justkui pere. Ahorni sõidukite müügi ja logistika eest hoolitseb umbes 60 töötajat. Tootmine toimub kaunis Toskaanas, Firenze linna läheduses.
Ahorn Camp tegevjuht Alexander Reichmann leiab, et Ahorni tohutu tõusutee põhjuseks on praegusel ajal toimunud muutused Euroopa reisiturul ja sakslaste reisisoovidest. Sellised puhkusekohad nagu Egiptus, Tuneesia, Maroko ja Türgi muutuvad üha vähem atraktiivseks. Tahetakse avastada hoopis Euroopa erinevaid külgi. Ning kas on paremat võimalust kui matkaauto avastamaks Norrat, Prantsusmaad, Itaaliat või Saksamaad. Kasvav huvi paistab silma ka haagissuvilate rentimise sektoris.